Kundtjänstmedarbetare med service i fokus!

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare med service i fokus!
Trivs du i fartfyllda miljöer där tävlingar, coachning och peppande stämning är en del av vardagen? Skulle du vilja arbeta med erbjudanden och merförsäljning via inkommande samtal? Nu söker vi dig som vill leverera kundservice i världsklass och få möjligheten till att hitta erbjudanden i varje samtal – har du ett engagemang och eget driv så kan det här vara det framtida drömjobbet för dig!



Nu finns möjligheten att bli vår nästa talang inom service genom uppdraget som kundtjänstmedarbetare via oss. Tjänsten innebär massor av olika möjligheter och för rätt person kan det här vara första steget mot en fantastisk karriär hos Telia. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla relationer till nya och befintliga kunder genom inkommande samtal. Kunderna ringer in med olika frågor och funderingar och din roll är att hitta den bästa lösningen för varje enskild kund. Den fartfyllda miljön på Kundservice innebär att ingen dag är den andra lik och gillar du att få stöd och pepp från dina kollegor så kommer du att trivas utmärkt i rollen!



För att lyckas i rollen inleder vi varje uppdrag med en fyra veckor lång utbildning där vi går igenom de system, samtalsmetodik, enklare felsökningar, bemötande, produkter, kampanjer och erbjudanden. Allt för att du ska ha de optimala förutsättningarna för att leverera kundservice i världsklass! Som kundtjänstmedarbetare gäller det att du är entusiastisk och professionell och har förmågan att peppa och motivera andra. Har du tidigare arbetat i motiverade team så kommer du att känna igen dig på den här arbetsplatsen! Vi tror också att det underlättar om du är en person som är van att ta ansvar och egna initiativ – alltid med ett leende på läpparna.



Ett krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning och datorvana. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning, service, kundtjänst och/eller bemötande av olika typer av människor. Sist men inte minst ser vi att du är en nyfiken person som vill utvecklas!



Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB



Ort: Sundsvall



Omfattning: Heltid



Sista ansökningsdag: 2016-10-03, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.



För information: Kontakta Anna Liljegren, Anna.liljegren@proffice.se [ mailto:Anna.liljegren@proffice.se ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]



Organisations-/företagsbeskrivning:

En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.



Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 15 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 september 2016

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


29 april 2024

28 april 2024

27 april 2024