Kundtjänstmedarbetare med start omgående

Kundtjänstmedarbetare med start omgående

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att arbeta med service och har ett tekniskt intresse? Kan du dessutom börja omgående? Sök då tjänsten redan idag, vi går igenom urvalet löpande.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du till uppgift att tillgodose kundernas och säljkårens behov av produkter, distribution och kunskap inom ramen för vår kunds affärsidé. Detta sker genom ständig produktinformation och orderbehandling. Kundserviceavdelningen åläggs ett särskilt ansvar för vår kunds profil, då kundservice ofta är företagets ansikte utåt och dagligen har kontakt med kunderna.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Via email, fax och telefon ta emot order samt orderbehandla efter kundens önskemål. Vid direktorder enligt rutin.


* Lära kunder och övriga att använda Toolstore som ett interaktivt redskap gällande allt som kunden själv kan se eller göra. Att själv hålla sig ajour med alla funktioner på Toolstore, samt vid missfunktioner meddela Toolstoreansvarig eller fel i katalogen meddela Katalogansvarig.
* Använda Centiro att ta fram leveransbesked, söka frakter och enstaka kollin. Lämna leveransbesked samt orderbekräfta enligt rutin. Hjälpa kund med godsökning samt diverse transportfrågor.
* Flja rutin för avvikelse i Easit.
* Lämna teknisk information gällande vår kunds sortiment. Informationen hämtas från Toolstore, Vår kunds produktkatalog, produktavdelningen, genom intern utbildning eller från annat extern eller internt informationsmaterial.
* Reklamationer/returer


VI SÖKER DIG SOM
* Gymnasieutbildning
* Minst två års arbetslivserfarenhet från serviceroller
* Flytande kunskaper i svenska och engelska
* Erfarenhet och kunskap om byggförnödenheter är meriterande och vi förutsätter att du har ett intresse för att lära dig mer om området

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Lösningsorienterad
* Strukturerad och noggrann


Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: heltid fram till årskiftet
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


1 december 2020