Kundtjänstmedarbetare på heltid

Kundtjänstmedarbetare på heltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en serviceinriktad och effektiv konsult till tjänsten som kundtjänstmedarbetare hos en av våra kunder i Solna.

Du kommer att ta emot samtal från såväl privatkunder som företagskunder från dagligvaruhandeln. Du kommer att få många olika typer av frågeställningar som du kommer att kunna besvara direkt eller som kräver vidare efterforskning. Det kan exempelvis handla om reklamationer eller problem med leveranser. Detta kräver att du har en god problemlösningsförmåga och hög servicenivå.

På grund av rådande situation kan en del av arbetet att ske hemifrån, med viss möjlighet att sitta på kontoret i Solna.
Du kommer att bli schemalagd enligt överenskommelse, måndag - fredag. Arbetspass under helgen kan förekomma.

Uppdraget beräknas starta i maj och förväntas pågå under 3-5 månader, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal och arbetar ute hos kund.

Din profil
Till denna tjänst söker vi dig som har god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system.

God svenska i tal och skrift är en förutsättning för att klara arbetsuppgifterna.

Det är meriterande om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Dina personliga egenskaper är en positiv inställning, att du tar egna initiativ, har en hög servicenivå, är driven och trivs med att lösa problem och hjälpa kunder.


Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2021
  • Ansök senast: 26 april 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024