Kundtjänstmedarbetare sökes

Kundtjänstmedarbetare sökes

Arbetsbeskrivning

Trivs du med många kontaktytor, får energi av att prata med människor och har en stor vilja att leverera service i världsklass? Då kan det här vara tjänsten för dig.

Sök redan idag och ta chansen och bli en del av vårt sammansvetsade kundtjänstteam! Vi sitter i nyrenoverade fräscha lokaler i Frösunda Port.

Om rollen
Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom Facility Management (https://www.officemanagement.se/facility-management/service-och-support/). Vi söker nu förstärkning till vårt team omgående och ett år framåt- med goda möjligheter till förlängning!



Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service! Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar.



Erfarenheter

- Du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet. Det är dessutom meriterande om du förstår norska, då vi har en hel del norsktalande kunder.

- Meriterande om du har erfarenhet från något serviceyrke.



Personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Du förstår vikten av att vara en sann representant för bolaget och prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör. Förutom detta har du ett sinne för ordning och reda samt har förmågan att bidra med glädje och energi i din omgivning.



O.M erbjuder

- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 & 2022

- Fantastiska kollegor!

- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

- Årlig kick-off



Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping, Luleå och Tammerfors. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

- Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

- Omfattning: Heltid, 8-17

- Plats: Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

- Anställningsform: Visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 18 december 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023