OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rekryteringsgruppen söker nu för kunds räkning en svensktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag i Stockholmområdet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande förfrågningar från kundens slutanvändare via telefon, chatt och e-post. Dessa frågor är relaterade till hela kundens produktsortiment gällande teknisk support, service och produktspecifikationer. Andra backofficeuppgifter kommer att ingå såsom registreringar och översättningar.
Arbetstiden är 08.00-17.00 alternativt 09.00-18.00 måndag-fredag. Du sitter i fräscha lokaler med underbara kollegor strax norr om stan.
Vi ser att du som söker kan formulera dig både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Du ska vara professionell i ditt bemötande mot kunder och medarbetare. Du ska även ha förmågan att på ett enkelt och förståeligt sätt hjälpa kunden med varierande grad av teknisk kunskap. Du ska ha god datavana och förståelse för hemelektronik såsom TV, mobiltelefoner och vitvaror. Ett brinnande intresse för teknik och elektronik är positivt men ej ett krav. Det viktigaste är att du är serviceinriktad, att du alltid vill göra det lilla extra för att kunden skall känna sig nöjd och har rätt inställning till jobbet.
Personliga egenskaper
Du har en positiv attityd, är en god kommunikatör och har god servicekänsla.
Maila om du önskar mer information gällande tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Matz Thunberg
Konsultchef, Affärsområde Kontor Matz Thunberg
KC Kim Engström
Niklas Cronfalk
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
073-5321659