Kundtjänstmedarbetare till B2B sales

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till B2B sales

Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även erfarenhet av GDS? Då har vi den perfekta tjänsten för dig i Malaga.

Vi letar efter erfarna kundtjänstmedarbetare som kommer att representera ett multinationellt företag inom reseindustrin. Som en del av vårt team, kommer du få löpande utbildningar och feedbacl för att kunna stärka din karriär inom reseindustrin. Vi kommer kunna erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket samt ett schema där du kommer att arbeta blandade tider (dag och natt) utifrån ett satt skift varje månad (24/7).

Denna roll är av stort värde för oss eftersom du kommer vara våra kunders första kontakt när de ringer in till oss och du kommer därav att vara ansvarig för att säkerställa att vi ger en kundupplevelse av världsklass. Dina huvuduppgifter kommer innebära att svara på e-mails, meddelanden och telefonsamtal från B2B kunder över hela världen, dag som natt. Därför behöver du vara bekväm med att kunna arbeta 24/7 shift. Du kommer assistera kunderna i att finna lösningar och säkerställa att deras bokningar samt ombokningar går så smidigt som möjligt.

Som person så ser vi gärna att du har du ett positivt förhållningssätt som hjälper dig hantera kluriga kundutmaningar. Du har erfarenhet från reseindustrin, och du kan enkelt vända ett problem till en smidiglösning. En förutsättning är att du har minst 2 års erfarenhet att arbeta med något Global Distribution System (GDS), helst Amadeus. Det är meriterande om du har erfarenhet av e-ticketing.

Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor.
Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald.

Flytande nivå I något av följande språk:
- Norska
- Svenska

Vi kan erbjuda dig:
- Attraktivt lönepaket
- Betald utbildning
- Professionella utmaningar och karriärsmöjligheter inom kundtjänst
- En modern och internationel arbetsmiljö
- WebHEALTH program initativ
- Spanskt kontrakt med alla förmåner

Kvalifikationer:
- Du är flytande i Engelska
- Du har minst två års erfarenhet inom GDS
- Du har erfarenhet inom reseindustrin
- Du har kunskap inom e-ticketing
- Du har en god kommunikations och inlyssningsförmåga
- Du är lösningsorienterad
- Du är positiv och motiverad som person


Är du den vi söker?
Om du känner igen dig i beskrivningen ovan och du vill bli en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV med dina erfarenheter och kompetenser redan idag. Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Serena Faithfull på serena.faithfull@webhelp.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Malaga SLU
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2020
  • Ansök senast: 22 juni 2020

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024