Kundtjänstmedarbetare till DreamLogistics

Kundtjänstmedarbetare till DreamLogistics

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny kollega till vår kundtjänst. Är du en glad och positiv person som inte är rädd att lyfta på luren för att hjälpa kunden? Då har vi tjänsten för dig.


Vem är du?
Du gillar och värdesätter våra kunder lika mycket som vi gör, och vi ser därför att du är en glad person med mycket energi. Vi ser gärna att du är serviceminded och vill hjälpa kunden på bästa sätt.


Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och/eller administration och brinner för att alltid leverera bästa möjliga service till dina kunder. Detta är ett arbete där du behöver vara noggrann och anstränga dig för att leverera lösningar varje samtal.


Du kommer arbeta i ett härligt team och det är viktigt att du är en lagspelare och vill hjälpa dina kollegor.


Vi söker dig som har god datavana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.


Om jobbet:
Kundtjänst-avdelningen där du kommer arbeta har som uppgift att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Tillsammans skapar vi en nära och långvarig relation med våra egna kunder och det finns näst intill inga gränser för vad vi gör för att överträffa deras förväntningar. Du arbetar i ett team och tar emot samtal från kunden via telefon och mail för att hjälpa dem genom sitt ärende. Du ansvarar för att ärendena blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och övriga leveransfrågor. I arbetsuppgifterna kan övrig intern administration ingå.


Din ambition är att kunden ska vara nöjd och att du strävar efter att hitta bra lösningar för att hjälpa kunden på bästa sätt.


Om företaget:
DreamLogistics AB arbetar med tredjepartslogistik (3PL) där vi sköter hela flödet åt våra kunder. Just nu är vi runt 200 anställda där alla är väldigt drivna och trivs tillsammans. Våra lokaler ligger två mil norr om Jönköping i den fantastiska orten Habo. Vi har även lager i Ängelholm och Borås.


Information om tjänsten:
Tjänsten är på 100 % och kommer tillsättas enligt överenskommelse.


Är du intresserad av tjänsten?
Då vill vi att du skickar in din ansökan till jobbansokan@dreamlogistics.se och anger referens KT5.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Larsson
036-3333444
VD Jonas Ahlgren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamlogistics AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 september 2020

Besöksadress

Fanérgatan 14 B
Habo

Postadress

None
Jönköping, 55114

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024