Kundtjänstmedarbetare till Enjojj

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag kl 8-17
Ort: Tyresö (Solkraftsvägen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direkt rekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR ENJOJJ:

Enjojj är en leverantör av kaffemaskiner, vattenmaskiner och frukt till arbetsplatser. Stockholmskontoret består av ett gäng på 14 personer och totalt är dem 35 personer runtom i Sverige. Du kommer sitta på huvudkontoret i Tyresö och vara del av ett härligt gäng där kulturen genomsyras av frihet under ansvar, ett stort driv och stark teamkänsla.

DIN ROLL:

I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget och du kommer få ta stort eget ansvar i rollen. Eftersom det är ett litet och tight team kommer du även vara spindeln i nätet och tex hoppa in i receptionen när det behövs.

Exempel på arbetsuppgifter:


- Bemöta kunder över telefon och mejl

- Hjälpa kunder i alla möjliga olika ärenden

- Merförsäljning

- Bemanna receptionen vid behov

- Vara behjälplig på lagret vid behov

VEM ÄR DU?

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv och serviceinriktad. Du trivs med telefonkontakt och hoppar gärna in och hjälper till där det behövs. Du är driven och utvecklas gärna med företaget.

Viktigt för tjänsten:

- Tidigare erfarenhet av service

- Talar och skriver obehindrat på svenska

- Goda kunskaper i engelska

- God administrativ förmåga

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av kundtjänst

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Enjojj värnar om människor och är du driven finns stora möjligheter för dig att växa. Du kommer ingå i ett team som tror på frihet under ansvar, att hjälpa varandra och som gärna hittar på roliga aktiviteter för att stärka teamet. Du kommer få friskvårdsbidrag, arbetsdator och telefon.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024