Kundtjänstmedarbetare till företag i norrort

Kundtjänstmedarbetare till företag i norrort

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en vass undservicemedarbetare till vår kund, vars fina kontor är beläget i Solna. Vi söker dig som har god erfarenhet från kvalificerad kundtjänst, är snabblärd i affärssystem och som söker en långsiktig tjänst på en färetag där man trivs!
Start är redan nu i april och du kommer få en gedigen introduktion av teamet och chefen. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Kundtjänstavdelningen är navet i företagets affär. Du kommer att arbeta med att ge företagets kunder service i toppklass och tillhöra ett team som värnar om varandra - sammanhållning och omtanke är ledord!

Arbetstiderna är 07-16 med viss flex.

Du erbjuds:


* En ovärderlig inblick i fastighetsbranschen
* Få erfarenhet av kvalificerad kundservice hos ett bolag som bryr sig om sina medarbetare
* Knyta karriärskontakter hos både Academic Work och hos kund


ARBETSUPPGIFTER
Som Kundtjänstmedarbetare förväntas man brinna för att skapa en god och professionell kundrelation. Man vill vara med och arbeta för att företaget fortsatt ska ha branschens nöjdaste kunder, vilket bidrar till ökad försäljning.

Du kommer exempelvis att:

• Registreringa av felanmälningar så att kollegor på förtaget akn ta vid och åtgärda ärendena

• Besvara inkommande kundfrågor

• Uppföljning av kundärenden

VI SÖKER DIG SOM
* Erfarenhet av att arbeta med service (exempelvis från kundtjänst, butik eller liknande)


* Ha kunskaper i Office-paketet, främst Outlook och Word
* Ha lätt att ta till sig nya system
* Ha goda kunskaper och en välutvecklad kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska i både tal och skrift


Det är meriterande om du har erfarenhet av fastighetsbranschen från utbildning/arbetsliv.

Som person är/har du:


* Serviceinriktad
* Noggrann och kvalitetsmedveten
* Ansvarstagande
* Förmåga att vara lugn, strukturerad och organiserad trots stundtals högt tempo
* En positiv inställning och en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: April 2020
* Omfattning: Heltid, 07.00-16.00
* Placering: Solna
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och våra/kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2020
  • Ansök senast: 7 maj 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

26 april 2024