Kundtjänstmedarbetare till företagsavdelningen

Kundtjänstmedarbetare till företagsavdelningen

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget
Nu söker vi dig som vill ta chansen att starta och utvecklas i rollen som kundtjänstmedarbetare i Linköping. Den här tjänsten är perfekt för dig som är bra på att kommunicera och gillar att hjälpa andra. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du trivas på detta uppdrag. Sök idag!

Du börjar som anställd hos oss på Montico och efter det finns stora möjligheter till fortsatt ansällning direkt hos vår kund Releasy. Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning. Releasy grundades i Linköping 1984 och finns idag representerade på fem produktionsorter. Arbetet utförs i fräscha lokaler i Mjärdevi. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.

Arbetsbeskrivning
En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik. Du kommer möta alla möjliga typer av människor, frågeställningar och problem. Bland de huvudsakliga arbetsuppgifterna ingår bland annat att svara på inkommande samtal, ärendehantering och inte minst att ge den bästa tänkbara kundupplevelsen. I denna tjänsten kommer du främst att hjälpa företagskunder som har abonnemang och avtal hos denna telekomleverantören som du är ansiktet och rösten utåt för. Ärendena berör oftast kundens digitala tjänster och kommunikationslösningar. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta en passande lösning. I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.

För att du ska lyckas i din roll får du under de inledande veckorna en betald grundutbildning. Tjänsten startar 6 maj och arbetstiderna är förlagda mellan öppettiderna för kundtjänsten som är vardagar kl. 08:00- 18:00.

Din profil
Vi tror att du är en ambitiös, hjälpsam och kreativ person, samtidigt som du är målinriktad, initiativtagande och lösningsorioenterad i din yrkesroll. Att bemöta kunder på ett respektfullt och engagerat sätt är en självklarhet för dig. Du drivs av möjligheten att få lära dig nya saker och önskar att utvecklas som yrkesmänniska.

Vi söker dig som:
*Har en god kommunikativ förmåga
*Tycker det är kul med problemlösning
*Har en proffesionell framtoning
*Talar och skriver svenska flytande samt mycket god kunskap i engelska


Tidigare likande arbete är meriterande men störst vikt läggs på personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vårt företag
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 9 april 2020
  • Ansök senast: 1 maj 2020

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024