Kundtjänstmedarbetare till kund

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med följande: * Besvara kundfrågor via telefon och e-post. Ärendena gäller bland annat adressändringar, klubberbjudanden, poängsaldo, frågor kring utskick. * Registrera ändrade uppgifter på medlemmar. * Hantering av returer i samband med utskick. * Hantering av nya medlemmar som anmält sig via webben. Bakgrund Du får gärna ha erfarenhet av arbete i kundtjänst eller liknande servicearbete. Du är van användare av Officepaketet samt hanterar engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Du behöver vara stresstålig då arbetsbelastningen kan vara mycket hör. Det är också viktigt att vara serviceminded och att ha förmågan att bemöta upprörda kunder eftersom det relativt ofta är den typen av samtal. Det är en föredel om du är en problemlösare i bemärkelsen tycker om att reda ut/lösa frågor som kanske inte har inte givet svar. Övrigt Tjänsten är ett konsultuppdrag. Tillsättning ska ske snarast möjligt och inhyrningen sträcker sig fram till juni med möjlighet till förlängning. Tycker du att tjänsten låter intressant är du välkommenatt skicka in ditt CV och ditt personliga brev via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under affärsstöd. Vi har tyvärr inte möjlighet att beakta ansökningar som inkommer via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 februari 2010
  • Ansök senast: 13 mars 2010

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010