Kundtjänstmedarbetare till Seniortelefoni!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge den bästa tänkbara servicen samtidigt som du arbetar för ett företag som har ett öppet klimat och att ha roligt på arbetsplatsen är A och O?
Sök tjänsten idag eller tipsa om någon du tror skulle passa!

Dina arbetsuppgifter
Till en början kommer du i din roll som kundtjänstmedarbetare på Seniortelefoni att testa de olika delarna i företagets verksamhet, kundtjänst, försäljning och administrativa uppgifter. På sikt kommer du främst att arbeta som kundtjänstmedarbetare och dina arbetsuppgifter kommer att vara:
- Ta emot inkommande samtal från kunder och hantering av kunders problem/ärenden
- Hantering av inkommande/utgående post
- Avtalsutskick
- Mailhantering
- Fakturering

I viss mån kommer du även att arbeta med försäljning av företagets produkter. Försäljningen sker via telefon direkt till kund, både nya men även befintliga kunder.


Om företaget
Seniortelefoni är en fristående teleoperatör som idag erbjuder sina kunder fast telefoni men inom en snar framtid även kommer kunna erbjuda bredbandstelefoni. Seniortelefoni erbjuder sina kunder smidighet och enkelhet, möjligheten att samla alla abonnemang på en och samma faktura. Kunden kan själv välja ifall de vill betala månads- eller kvartalsvis och om du vill ha elektronisk- eller pappersfaktura.

Idag är de 6 personen i företaget, 4 inom kundtjänst och sälj, 1 datatekniker och 1 ägare av företaget. Företagskulturen präglas av en öppenhet där medarbetarna så kunna uttrycka sin åsikt och bli bemöt på ett bra sätt.

Din profil
Skallkrav
- Svenska i tal och skrift

Meriterande krav
- Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete

Personliga egenskaper
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare hos Seniortelefoni tror vi att du är ung i sinnet och alltid strävar efter att ha en god stämning på arbetsplatsen. Du är organiserad och strukturerad i ditt arbetssätt och skjuter inte upp dina arbetsuppgifter. Vi tror att du är en person som har vilja att driva arbetet framåt och nå i mål med dina uppgifter.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Ort: Linköping
Omfattning: Deltid, 09:00 - 17:00
Start: 31/5 eller enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Tillsvidare
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


6 december 2022