Kundtjänstmedarbetare till Skellefteå kraft

Kundtjänstmedarbetare till Skellefteå kraft

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu ytterligare kundtjänstmedarbetare till Skellefteå Krafts kundservice. Vi erbjuder en arbetsmiljö med högt i tak och där det finns möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade kollegor. Kundservice tillhör affärsområdet Marknad och här får du möjlighet att vara företagets ansikte utåt. Din främsta uppgift som kundtjänstmedarbetare är att vårda och skapa goda relationer med kunderna.

Om företaget
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i rekryterings- & bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ge stöd till Skellefteå Krafts kunder, både företag och privatpersoner. Du kommer via telefoni, mejl och chatt att handlägga olika typer av ärenden, bland annat elavtal, fakturafrågor, bredbandsfrågor och felanmälningar för el och fjärrvärme. Vidare kommer du att hantera tillhörande administration. Handläggningen av de enskilda ärendena utförs enligt Skellefteå Krafts rutiner och föreskrifter.

Arbetstiden är förlagt till dagtid.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för service och god telefonvana. Vi ser att du är noggrann, ansvarstagande och har en god förståelse för kvalité.

Som kundtjänstmedarbetare på Skellefteå Kraft blir du kundens första möte med företaget så det är därför viktigt att du är en glad och positiv person som besitter ett lugn och har ett gott tålamod. Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt.

Vi ser det som meriterande om du besitter goda kunskaper i något annat språk utöver svenska och engelska.
Personliga egenskaper värderas högt.

Information och kontakt
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med start snarast eller enligt överenskommelse och sträcker sig i ca 7 månader. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Anna Petterström på telefonnummer 0910-77 09 88.

Passar beskrivningen in på dig är du välkommen med din ansökan via länk på Wikans hemsida, urval och intervjuer sker löpande men med sista ansökningsdag 29 december 2022.

Då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 29 december 2022

Liknande jobb


1 juni 2024

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024