Kundtjänstmedarbetare till SL

Arbetsbeskrivning

Ingress
Vill du bli en del av ett glatt gäng där gemenskap och trivsel står högt på agendan? Är du en effektiv lagspelare som tycker om att hantera många bollar i luften? För Releasys räkning söker vi nya medarbetare till SL Kundtjänst i Linköping.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy representerar du uppdragsgivarens företag. Du agerar rådgivare och hjälper människor genom att besvara frågor via samtal, mejl och chatt. På så vis ska du på bästa sätt lösa kundens ärende och leverera Releasys motto ”den bästa kundupplevelsen”.

I den här rollen besvarar du frågor rörande kollektivtrafiken i Stockholmsregionen och är behjälplig för resenärer ute i kollektivtrafiknätet. Du kommer att bemöta en mycket varierad kundgrupp av resenärer, vilket innefattar både vaneresenärer och turister, därför är det viktigt att du förstår varumärket och kan ta beslut kring vad som bör prioriteras.

Kundtjänsten är öppen måndag-söndag mellan kl. 06:00-23:00 och du kommer att arbeta med schemaläggning både dagtid, kvällstid och helger.

Ansökning
Du som söker är en självgående, lösningsorienterad och positiv person som klarar att hantera situationer där det händer mycket samtidigt. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och erhåller en hög kunskapsnivå på både svenska och engelska.

Eftersom kundvårdande är en betydande del i arbetet lägger vi stor vikt vid att du som söker är serviceminded och har ett trevligt bemötande. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet från kundtjänst sedan tidigare. Om du dessutom har för vana att arbeta med datorer och system så är du helt rätt för uppdraget!

Startdatum för tjänst: 28 februari 2020

Din profil
För att trivas i rollen är det viktigt att du gillar varierande dagar. Du är med fördel målinriktad, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Vidare trivs du i mötet med människor och du vet hur man levererar service.

I uppdraget ingår en gedig onboardingprocess där du får extra stöttning i början av din karriär. Därefter fortsätter kontinuerlig coachning och feedback av din teamleader - året runt.

Erbjudande
Du erbjuds en roll på ett företag som ser till dina kompetens- och utvecklingsmöjligheter. Releasys karriärtrappa har olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänst. Här vill man belöna sina medarbetare och ju högre upp i trappan man kommer desto fler utbildningar och förmåner tillkommer.

Om företaget
Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Fokuset på medarbetarna och innovativa lösningar har gjort Releasy till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer.

Med kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm arbetar man med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Här skapar man tusentals relationer… en i taget! Releasy är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL-trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL-trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Om oss
Det är vi som är Otiga Linköping. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän. Vi arbetar i Östergötland med omnejd med en stark närhet till våra kunder och konsulter. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi på friskvård för våra konsulter där målet är att ha branschens friskaste personal. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad.

För mer info gå in på Otiga.se.

Vid frågor om tjänsten kontakta Emma Lundberg på telefonnummer 072-599 20 63 eller maila till emma.lundberg@otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Sverige AB
  • 6 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Liknande jobb


26 april 2024

26 april 2024

26 april 2024

26 april 2024