Kundtjänstmedarbetare till StjärnDistribution i Hofors

Kundtjänstmedarbetare till StjärnDistribution i Hofors

Arbetsbeskrivning

Sedan 1994 har StjärnDistribution spelat en viktig roll för många förlag och andra företag som vill nå ut med sina produkter till återförsäljare och konsument.
De flesta verktyg och system som dagligen används har utvecklats inhouse. Det gör dom oerhört effektiva samtidigt som man har kunnat lösa många problem och utmaningar genom att skräddarsy exakt för verksamheten. I dag finns flexibla och anpassningsbara system som snabbt och enkelt kan möta nya uppdragsgivares specifika behov.
Verksamheten bedrivs på två orter. I Falun hanteras alla böcker för distribution medan övriga produkter distribueras från lagret i Hofors. Företaget har kontor på båda platserna.




-driven och flexibel person till växande företag
 
StjärnDistribution i Hofors/Falun är idag på jakt efter en självständig och driven kundtjänstmedarbetare/ekonom. Efter en lång positiv utveckling behöver StjärnDistribution fylla på med ännu en stjärna.
 
Det är en organisation som är kundfokuserad och duktig på att skapa tillitsfulla och långvariga relationer med både uppdragsgivare och återförsäljare.
Organisationen har korta beslutsvägar och du kommer trivas om du har lätt att leda dig själv och är initiativrik.
 
I rollen arbetar du med varierande arbetsuppgifter såsom inkommande och utgående samtal, orderregistrering, administration och support i vårt rapportsystem. Även registrering av inbetalningar, hantering av leverantörsfakturor samt avstämningar och enklare bokföring ingår i rollen. Arbete på lagret kan ibland också förekomma vilket ger ett varierande arbete.
 
Om du gillar att arbeta i stundtals ett högt tempo med stort eget ansvar och har glimten i ögat kommer du trivas bra i rollen.
Du tycker om att bygga och vårda relationer via telefon, mail och andra kanaler.
 
Vem vi söker:Du har stor vilja, drivkraft och arbetsmoral samt har lätt för att lära dig nya uppgifter. Det är viktigt att ha en förmåga att fokusera i en verklighet som är föränderlig.
Du är serviceinriktad och positiv som person och har en vilja att alltid ge god service. Att kunna leda sig själv i arbetet med att nå nya kunder och vårda befintliga är viktigt.
God dator- och telefonvana är ett krav samt erfarenhet från arbete på ekonomiavdelning gärna med Visma eller Briljant.
Du uttrycker dig med lätthet i tal och skrift på både svenska och engelska.
Som alltid vid rekrytering läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Arbetstiden kan antingen vara heltid eller deltid beroende på kandidat.
 
Vi ser positivt på om du har B-körkort och tillgång till egen bil då företaget har verksamhet både i Hofors och Falun.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitler
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2021
  • Ansök senast: 5 december 2021

Liknande jobb


11 juni 2024

11 juni 2024

11 juni 2024