Kundtjänstmedarbetare till stort internationellt företag i Landskrona

Kundtjänstmedarbetare till stort internationellt företag i Landskrona

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du lösningsorienterad och strukturerad? Trivs du i en social roll med högt tempo och letar efter en tjänst där du kan utvecklas och växa? Då kan du vara den personen vi söker!

Som medlem i vårt kundsupportteam kommer du arbeta gentemot både nationella samt internationella kunder och nära företagets säljteam samt lager- och produktionsteam.

Ditt ansvar som kundservicemedarbetare är att vara kunden huvudkontakt genom hela beställnings- och leverensprocessen. Dina arbetsuppgifter inkluderar orderhantering, uppföljning av beställningar och leveranser, betalningsuppföljning samt även besvara kundförfrågningar. Dina huvudsakliga fokusområden kommer vara våra kunder i Skandinavien och Baltikum.

Personprofil
För att trivas i rollen och teamet krävs det att du är en proaktiv lagspelare med god kommunikationsförmåga. Du har kundfokus i allt du gör samt även en god analytisk och administrativ förmåga. Du har inga problem med att prata i telefon, utan ser det som en rolig del av arbetet. Du har en fallenhet för att på ett tydligt och pedagogiskt sätt förmedla information och hjälpa andra människor. Du kommer att arbeta i ett team med 14-15 andra personer.

För att lyckas i rollen krävs vidare:
- Du har minst några års arbetslivserfarenhet från en sälj- eller kundtjänstroll.
- Erfarenhet av universitetsstudier inom företagsekonomi eller liknande.
- Du talar flytande i svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper inom danska, norska eller tyska är en merit.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse, omgående
Omfattning: Vikariat till och med 30:e juni
Arbetstider: Vardagar 08.00-16.45
Plats: Landskrona

Företagspresentation
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd via PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kund.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Jesper Wahlgren, jesper.wahlgren@performiq.se

Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.


Om PerformIQ
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 6 oktober 2022

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024