Kundtjänstmedarbetare till vår billingavdelning

Kundtjänstmedarbetare till vår billingavdelning

Arbetsbeskrivning

TH1NG är den nya tidens operatör med fokus på att leverera smarta uppkopplade tjänster till bland annat privatpersoner, fastighetsägare och företag.


Vi levererar trygg och säker kommunikation med kunden i fokus.
TH1NG är grundat av ett antal telekomprofiler med bakgrund från bland annat Spotify, Teracom, Bahnhof, IP-Only, Telia, Alltele.
TH1NG har kontor i Stockholm, Borlänge, Linköping, Karlstad, och Hedemora.



I rollen som kundtjänstmedarbetare på vår billingavdelning kommer du ingå i ett team, där ni alla jobbar för att uppnå gemensamma mål och leverera bästa service till företagets kunder. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att jobba med administration kring våra fakturor. Som kundtjänstmedarbetare kommer du ha daglig kontakt med dels TH1NGs kunder, men du arbetar även tätt tillsammans med andra kollegor, både i det egna teamet men även mot medarbetare i övriga funktioner inom bolaget.


I rollen är du ansiktet utåt och i många fall den första person våra kunder möter. Du har telefon och mejl som primära verktyg i dina kundkontakter men arbetar samtidigt mycket administrativt i våra system.
Du kommer att bland annat att arbeta med krav/påminnelsehantering, hantera avvikelser, registrera betalningar samt hantera återrapportering.
En stor del av arbetstiden kommer du att ägna åt att administrativt hantera ärenden från både privatpersoner och företag.


Kvalifikationer:
Du är kommunikativ: professionell, tydlig och trevlig och tycker om att arbeta i en dynamisk miljö.
Du är en utmärkt lyssnare, relationsbyggare och problemlösare.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och i skrift.
Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är detta till stor fördel.
Det är meriterande om du har någon ekonomisk utbildning i grunden.



Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och tror att du är utåtriktad, snabbtänkt, social och framför allt besitter du en hög känsla för service.
Ett klart plus är om du behärskar fler språk än svenska och engelska.


TH1NG är ett nystartat bolag med tydligt fokus. Vår absoluta målsättning är att ha Sveriges bästa kundtjänst och för att nå dit kommer det att krävas hårt arbete, inte sällan i ett högt tempo och höga krav. I gengäld har du möjlighet att arbeta i en otroligt inspirerande miljö där du själv kommer att ha stora möjligheter att påverka och där beslutsvägarna är korta.


Låter det intressant?
Vänta inte med att skicka in din ansökan via länken nedan då urval och intervjuer sker löpande.
Vid frågor, kontakta Kundservicechef: Henrik Markkanen på 010 - 252 00 20.


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TH1NG Internet AB Borlänge
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Postadress

Sahlstedsgatan 1
Borlänge, 78433

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024