Kundtjänstmedarbetare till vår kund i centrala Stockholm

Kundtjänstmedarbetare till vår kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu en erfaren kundtjänstmedarbetare som brinner för att ge exceptionell service och har ett skarpt öga för detaljer. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får snabb och professionell hjälp med sina frågor och behov.

Vi erbjuder dig en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll. Om du är en engagerad och driven kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av vårt team, ser vi fram emot din ansökan!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du, tillsammans med dina teamkollegor, för att kunden får ett professionellt bemötande, både via telefon och mail. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

• Hantering av inkommande kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
• Lösning av kundproblem på ett effektivt och vänligt sätt
• Uppdatering av kundinformation i vårt system och säkerställande av att all data är korrekt och aktuell
• Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa en smidig kundupplevelse

Kvalifikationer

• Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst
• Flytande kunskaper i såväl svenska som engelska, både muntligt och skriftligt
• Är en problemlösare med stark kommunikativ förmåga
• Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system
• Är serviceinriktad, noggrann och har en positiv inställning

Övrigt

Start: Omgående

Placering: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid, visstid 3 månader

Arbetstider: 08.00-17.00

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2025
  • Ansök senast: 8 mars 2025

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010