OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du administrativt lagd och trivs med kundkontakter?Kundtjänstmedarbetare/adminstratör till ledande hemelektronikföretag Företaget är en av de största aktörerna verksamt inom utveckling, tillverkning och försäljning av hemelektronik och är beläget på Kungsholmen i Stockholm.Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med att ta emot order och förfrågningar per telefon från befintliga kunder inom byggsektorn.Arbetet innebär även att administrera inkommande order via fax och mail.Rollen är i huvudsak rådgivande - du kommer att svara på frågor om företagets produkter och på bästa sätt försöka hjälpa kunden att välja det lämpligaste alternativet.Arbetet innebär även back-office uppgifter såsom krediteringar, problemlösning etc.Arbetets omfattning: Start omgående, du kommer arbeta som konsult för Brainpeople under minst 3 månader.Omfattningen är på heltid med arbetstiderna 8.00 - 17.00 med 1 timmes lunch. Krav på person Kompetenskrav: Arbetet innebär stundtals hög arbetsbelastning och högt tempo.Du är utåtriktad, social, serviceminded och kundfokuserad i ditt sätt!Dessutom är du snabb och noggrann i arbetet.Du tycker det är roligt att jobba och ha kontakt med kunder och vill alltid göra ditt bästa!Din administrativa förmåga är mycket god och du tycker om att ge råd och förklara för att hitta de bästa lösningarna. Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.Följ oss på Facebook!Ansökan sker endast via nedanstående länk!