Kundtjänstmedarbetare/telefonist till Coors sjukhusväxel i Solna

Kundtjänstmedarbetare/telefonist till Coors sjukhusväxel i Solna

Arbetsbeskrivning

Är du flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse att de god service? Får du ofta höra att du är nyfiken av dig? Då är detta ett spännande jobb för dig!

Coor har fått förtroendet från många företag och organisationer att vara deras första kontaktyta. Vi hjälper både offentliga organisationer och privata företag och är oerhört stolta över det vi gör. Det har gjort företaget till svenska mästare i telefoni.

Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ge service till Karolinska Universitetssjukhuset i Solnas personal och dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:


• Ta emot felanmälningar gällande telefoni
• Beställningar av allt rörande telefontjänster
• Enklare teknisk support av personsökarsystem
• Administrera och underhålla system för köhantering bland annat i CC-Bridge
• Programmering av SIM-kort
• Arbete i växeln en del av arbetstiden

Tjänsten är en heltidsanställning och schemaläggs. Vårt uppdrag kräver bemanning dygnet runt, alla årets dagar och arbetstiderna är varierade. Nu söker vi en ny medarbetare som vanligtvis arbetar enligt schema dagtid, kvällar och helger.

Personliga egenskaper
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda.

Vi söker dig som tycker om din röst – den är ditt främsta verktyg i rollen som telefonist.

Vår kandidat
Detta är en roll för dig som har gymnasieutbildning eller motsvarande. Du har erfarenhet från ett tekniskt arbete, t ex från en helpdesk och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från liknande serviceroll med telefonen som ditt redskap. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du är en van datoranvändare som lätt sätter dig in i nya system. Självklart har du en teknisk nyfikenhet och ett genuint intresse.

Stämmer detta in på dig?

Vi erbjuder
Som kundtjänstmedarbetare på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor.Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter att utvecklas inom flera områden. 

Kontaktuppgifter och övrig information
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan. För mer information vänligen kontakta Eva Hägglund på 010-559 55 48.


Om Coor
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM). Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande – vi kallar det Service med IQ.
Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer, såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien och Estland.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2021
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


19 maj 2024

17 maj 2024