OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta med kundtjänst hos en av våra storkunder. Arbetet sker i ett större projekt och innebär mycket kundkontakter. Det handlar uteslutande om utgående telefoni, där du bokar tid med kunden. Efterarbetet innefattar registrering i deras datasystem. Arbetstiderna kan variera mellan 08.00 och 20.00. Tjänsten är på heltid med tillsättning vecka 33. Vem är du? Vi söker dig som är genuint serviceinriktad och som tycker om att prata i telefon och ha kontakt med kunder. Det är viktigt att du har ett helhetstänk och förstår betydelsen av din uppgift. Du har avslutad gymnasieutbildning och god datamognad. Tidigare erfarenhet av telefonarbete och kundkontakter är meriternade. Som person är du positiv, uthållig och ambitiös. Eftersom tjänsten ska tillsättas omgående är tillgänglighet ett krav. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag bygger du ett stort kontaktnät och får stor erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Låter detta intressant? Då söker du tjänsten via ansökningslänken nedan. Observera att vi arbetar med ett löpande urval varför du bör söka tjänsten så fort som möjligt. Välkommen med din ansökan!