Kundtjänstspecialist till välkänt företag i Västerås!

Kundtjänstspecialist till välkänt företag i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av kundtjänst? Då kan detta vara uppdraget för dig! Vi söker nu en kundtjänstspecialist till vår globala kund i Västerås. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Kundtjänstspecialist kommer du att arbeta både internt och externt med kundsupport med målet att öka kundnöjdheten. Du kommer att samarbeta med andra team i verksamheten genom att samordna försäljning, drift och leveranskedja för att säkerställa lösningen av kundfrågor.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära:

- Förse kunder med hjälp med t.ex. beställning, betalning, teknik
- Koordinera kundservice
- Registrera beställningar, kreditnoteringar, viktiga dokument och avbokningar i SAP
- Bidra med kunskap och utveckla lösningar till olika projekt

Vem är du?
Till denna roll söker vi dig med kunskap inom grundläggande elkraftsystem, reläskydd och de verktyg som används i sammanhanget. Du ska kunna sätta upp ett system och sedan göra tekniska undersökningar för att hitta grundorsaken till reläskyddsprodukter som inte har opererat enligt förväntningarna.
För att lyckas i rollen som Kundtjänstspecialist har du tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, speciellt relaterat till kundrelationer. Du har en god samarbetsförmåga och tar stort ansvar över ditt arbete. Då tjänsten innebär kundsupport tror vi att du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på teknik. Vidare har du har god kunskap inom ERP-system, kontorsverktyg som CCP, OAA, C2 samt talar flytande engelska i tal och skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 22 april 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024