Kundvärd till Eskilstuna kommunfastigheters kundcenter

Kundvärd till Eskilstuna kommunfastigheters kundcenter

Arbetsbeskrivning

Eskilstuna Kommunfastigheter AB är Eskilstunas största och kommunala fastighetsbolag med fokus på affärsmässig samhällsnytta! Vi utgör en viktig del av Eskilstunas och Torshällas stadsutveckling och äger ca 7 600 lägenheter i Eskilstuna och Torshälla samt 68 000 kvm lokaler inom samhällsfastigheter. Utöver det förvaltar vi 500 000 kvm kommunala lokaler och ansvarar för verksamheten i Munktellbadet. Tillsammans är vi 460 anställda.

Vårt kundcenter på Munktelltorget 2 ansvarar för all uthyrning av lägenheter, fordonsplatser och mindre lokaler. Till oss ringer också våra hyresgäster in sin felanmälan på sin lägenhet. Hyresgästerna gör också sina val av tapeter och beställningar av tillval i Kundcenters bobutik. Vi har också hand om hyresadministrationen av Eskilstuna kommuns lägenheter och boende. Här är vi 17 personer som arbetar i rollerna som kundvärd, uthyrare, kravhandläggare, systemadministratör, marknadsassistent samt chef.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du bidra till nöjda hyresgäster? Brinner du för service? Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundvärd hos oss på kundcenter!

Som kundvärd arbetar du på vårt kundcenter som ligger i entréplanet, Kommunfastighets huvudkontor, Munktelltorget 2. I rollen har du mycket kontakt med våra hyresgäster gällande olika ärenden. Huvuduppgift är att ta emot felanmälningar på telefon samt svara på enklare frågor angående vår uthyrning. Hantering och registrering av nycklar ingår också i tjänsten. Visning av lägenheter kan vid behov även ingå i dina arbetsuppgifter.

Du bemannar även vår kunddisk och hjälper bland annat hyresgästerna med att ta emot och lämna ut nycklar vid ut- och inflyttningsdagar. Här är det viktigt att du representerar Kommunfastighets varumärke som fastighetsbolag och ger en god service gentemot hyresgäster och andra kunder.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning. Du har även körkort B, ska vara bekväm i att köra bil, goda kunskaper i svenska språket, kommunikativ förmåga i engelska språket samt arbetat med enklare IT så som Officepaketet.

Vi ser också att du har dokumenterad erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter på minst 2 år samt arbetat i en roll där du haft kundkontakt på minst 2 år.

Meriterande för tjänsten är om du har arbetat inom fastighetsbolag/-företag, har kunskaper inom något fastighetssystem.
Låter uppdraget spännande? Vi på kundcenter önskar dig varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den ligger till grund för vårt urval. Om du lämnar in ansökan på annat sätt är det viktigt att du anger annonsens referensnummer.

För att möta morgondagens utmaningar vill Eskilstuna kommunkoncern ha mångfald och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Robert Isaksson
016-710 12 37
Helena Swärd
016-710 25 73
Rekrytreringskonsult Helena Swärd
016-710 25 73
Namn på facklig företrädare lämnas vid förfrågan

Rekryteringskonsult Malin Gustafsson

Rekryteringskonsult Robert Isaksson
016-710 12 37
Rekryteringskonsult Jimmy Bylund
016-7102832
Rekryteringskonsult Malin Gustafsson
016-710 28 13
Rekryteringskonsult Peter Poulsen
016-710 10 67
Rekryteringskonsult Ida Wetterberg
016-710 12 38

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eskilstuna Kommunfastigheter
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Munktellstorget 2 63186 Eskilstuna
None

Liknande jobb


Bokningskoordinator

Bokningskoordinator

29 november 2021