Kundvärdar till meriterade uppdrag hos Swedbank

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbanks räkning studenter som vill arbeta som kundvärdar.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Swedbank.

Vi söker nu för Swedbanks räkning serviceinriktade kundvärdar för heltidsuppdrag i sommar som kan samverka i enlighet med Swedbanks värderingar. För uppdraget krävs även att du har möjlighet att arbeta under terminerna i minst ett år framöver.

Som kundvärd kommer du att få en introduktion under våren.

* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

ARBETSUPPGIFTER
Som kundvärd hos Swedbank kommer du att arbeta med enklare drop-in bankärenden. Uppdraget innebär att du ska administrera inbetalningar, ta hand om postärenden och svara i telefon. Du kommer även att hjälpa kunder på plats och deras ärenden kan röra sig om bland annat frågor kring betalkort eller internetbanken. Kunder med mer omfattande ärenden hjälper du genom att visa dessa vidare till privatrådgivare. Eftersom kommer du att lära dig mer och kunna ta dig an mer avancerade ärenden.

Du kommer till exempel att:
- Arbeta med kundservice och vara Swedbanks ansikte utåt
- Göra överföringar mellan konton
- Beställa och aktivera bankkort

Utvecklingsmöjligheter: För dig som vill få in en fot i bankvärlden är det här ett utmärkt tillfälle att skaffa dig meriterande erfarenheter. Du får samtidigt chans att visa Academic Work vad du går för vilket ger dig möjligheter till fler meriterande uppdrag i framtiden.

VI SÖKER DIG SOM
Är student och läser ekonomi och har minst ett års studier kvar. Du tycker om att arbeta med människor och lägger stor vikt vid ett professionellt bemötande. Vi ställer högra krav på dig att du är flexibel och kan arbeta minst 10 timmar/vecka ibland med kort varsel om det behovet finns hos kunden. Du är även tillgänglig och kan arbeta med kort varsel vid de tillfällen detta krävs. Det är meriterande om du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare eller har erfarenhet från arbete i reception/kundtjänst.

Som person är du är serviceinriktad och öppen. Du trivs med att möta kunder och alltid ge dem din bästa service. Vi tror att du är en driven och målinriktad person som alltid gör ditt yttersta för att få en nöjd kund.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail [Ume01@academicwork.se] under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan.

START: April

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Deltid / Heltid i sommar

UPPSKATTAD ARBETSTID: Varierande men du skall kunna minst 10 timmar/vecka

PLATS: Sundsvall

URVAL: Sker löpande

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer [under vår PuL-sida.](http://www.academicwork.se/pul)

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsultchef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Rekryteringskonsult Madeleine Jonsson

Consultant Manager Christian Olsson
072-2220457 072-2220457
Ida Andersson
0705401933
Konsultchef Linnéa Lindberg
090-2006213

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 29
Sundsvall

Postadress

Storgatan 29
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024