Kundvärdar till Mimers kundcenter

Arbetsbeskrivning

I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänkte vi fortsätta göra i 100 år till, minst. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur genom hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt och vi värnar om våra kunder och om vår stad.

Är du en driven och kreativ person som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss! Vi söker nu serviceinriktade medarbetare till vårt kundcenter. Vårt kundcenter består av tre enheter; Front office, Back office och Serviceanmälan och vi söker nu medarbetare till Front office och Serviceanmälan. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken enhet du arbetar.

Front office - marknadsför och hyr ut våra lägenheter på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Serviceanmälan - tar emot och fördelar alla inkommande serviceanmälningar som våra hyresgäster lämnar till oss när något behöver åtgärdas i våra lägenheter.

Gemensamt för hela kundcenter är att vi möter våra kunder i olika kanaler så som chatt, mejl och telefon men också genom personliga möten i vårt kundcenter eller ute på visningar. Våra arbetstider är måndagar till torsdagar klockan 08-17 och fredagar klockan 08-15.



PROFIL

Utbildning

Relevant gymnasieutbildning

Kompetens och yrkeserfarenhet

Tidigare yrkeserfarenhet av arbete med service mot kund

B-körkort

Svenska och engelska i tal och skrift, det är meriterande med kunskap i ytterligare språk

Goda kunskaper i Officepaketet

Personliga egenskaper

Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.

Flexibel, Har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter. Kan snabbt ändra sitt synsätt och förhållningssätt. Ser möjligheter i förändringar.

Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Muntlig kommunikation, talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig efter situationen.

Skriftlig kommunikation, är noga med stavning och grammatik. Använder ett enkelt och tydligt språk samt applicerar de skrivregler som finns i det dagliga arbetet.

Initiativtagande, tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.

Anställningen är en visstidsanställning, på heltid, till slutet av augusti 2023. Sista ansökningsdag är den 11 september 2022, men intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsterna kontakta Amanda Öholm, Teamledare Front office, tfn 021-39 70 74, eller Pernilla Lindh, vik Teamledare för Back office och Serviceanmälan, tfn 021-39 72 14.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bostads AB Mimer
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024