OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vart ringer du om du blivit av med plånboken?Vi har lösningen och över en miljon användare i Norden! Securia har sedan av SpärrService i Sverige år 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster.Idag har Securia verksamhet i Norden, Polen, Ryssland och Ukraina.Den svenska verksamheten bedrivs från huvudkontoret i Stockholm och försäljningskontoret i Uppsala. Securia erbjuder bland annat skydd och stöd vid förlust eller stöld av kreditkort, mobiltelefoner och nycklar.I Sverige och Finland erbjuder Securia dessutom, via det helägda dotterbolaget SBM Fordonsmärkning AB, stöldskyddsmärkning för bilar. Securia omsatte i Norden år 2007 (pro forma) 109 Mkr och den genomsnittliga organiska tillväxten har varit över 50% de senaste tre verksamhetsåren med god lönsamhet.Bolaget har tillägnats utmärkelsen Högsta Kreditvärdighet (Riskklass 5) av UC. Som kundvårdsmedarbetare hos oss kommer du att vara i daglig kontakt med både företagets nuvarande kunder och människor som tidigare visat ett intresse för våra tjänster.Kontakten med våra kunder sker till 100% via telefon.Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av liknande jobb, eftersom du kommer få grundlig och löpande utbildning. För oss är det jätte viktigt att ha kul på jobbet och därför har våra kundvårdsmedarbetare ett generöst bonus- och provisions system utöver den fasta lönen.Dessutom har vi en mängd tävlingar med attraktiva priser, spontana prestationspriser och andra förmåner.För rätt person finns det även goda möjligheter att utveckla sin karriär inom företaget! Vem är du för att trivas hos oss: - utåtriktad - driven - villig att lära För mer information om företaget och våra tjänster besök gärna www.sparrservice.se! Är du intresserad av tjänsten så skicka in din ansökan till oss omgående, eftersom vi intervjuar kandidater löpande!