Kuntjänst, inkassobolag

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu kundtjänstpersonal för direktrekrytering till expansivt inkassobolag i södra Stockholm med start omgående. Arbetsuppgifter: Som kundservicemedarbetare på inkassobolag kommer du i kontakt med alla typer av personligheter, främst via telefon. Du kommer även att * Hantera utslag och redovisningar från kronofogden * Registrera nya ärenden * Skicka ut fakturakopior mm. Vi söker dig som * Som har ekonomibakgrund. * Har erfarenhet av att arbeta med service och telefon. * Har erfarenhet av att arbeta administrativt. * Har goda kunskaper i engelska. Tidigare erfarenhet av inkasso och/eller kundtjänst är meriterande. Som person är du lugn och lyssnar innan du svarar. Du tycker om att hjälpa och förklara. Du drivs av högt tempo utan att tumma på noggrannheten. Start: Omgående Omfattning: Heltid, rekrytering. Arbetstid: Schemalagt, vardagar mellan 8:00-19:00 Plats: Liljeholmen Lön: Fast lön Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 4 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 januari 2009
  • Ansök senast: 13 februari 2009

Liknande jobb


Inkassohandläggare

13 april 2010

Collector / Kundtjänst på bank

10 maj 2010

KRAVHANDLÄGGARE/COLLECTOR

19 juli 2010

13 augusti 2010