Kursadministratör/projektledare

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen. Lernia Bemanning i Göteborg söker en kursadministratör/projektledare för längre uppdrag till vårt systerbolag Lernia Tech.Lernia Tech erbjuder teknikutbildningar för företag inom el, bygg, fordon och produktion samt risk & säkerhet. Arbetsuppgifter: Du är spindeln i nätet och administrerar samt projektleder olika uppdrag vilket innebär att och arbeta med: - Säljstöd, offertarbete och ordermottagning - Projektledning av utbildningsuppdrag såsom avropshantering, planering och återkoppling - Ta emot och behandla förfrågningar - Boka resurser, lokaler, lunch, utrustning m.m. - Administration och kontakter med kursdeltagare - Vara behjälplig med att utveckla och beställa kursmaterial - Skriva kursintyg och certifikat samt samla in och sammanställa kursutvärderingar - Återkoppling till sälj- och produktionsorganisationerna samt ekonomiavdelning - Vara backup för ekonomiassistent samt rapportera till ekonomichefen - Superuser i det interna produktionssystemet, CRM samt officepaketet Du har lägst gymnasial utbildning, gärna ekonomisk inriktning, samt några års erfarenhet av administrativt arbete.Vi ser även gärna att du har erfarenhet från produktion och sälj/projektledning Som person är du serviceinriktad, driven och engagerad samt strukturerad, sifferorienterad och noggrann.Du är en prestigelös person med ett stort mått av humor och integritet.Du erbjuds ett varierande, utvecklande och intressant jobb i ett härligt gäng.

Sammanfattning

Liknande jobb


Verksamhetsassistent

20 augusti 2010