OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Backup Office AB arbetar med rekrytering samt uthyrning främst inom Ekonomi och Kontor. Just nu söker vi en ekonomiassistent för uppdrag hos kund belägen i Liljeholmen.Arbetet består av kund- och leverantörsreskontra, bokföring, avstämningar, reseräkningar osv.Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter krävs samt mycket god samarbetsförmåga, noggrannhet och en väl utvecklad social kompetens.Uppdraget beräknas pågå under augusti, eventuellt förlängning tom oktober.Erfarenhet från ekonomisystemt Hogia Art är meriterande, har du dessutom arbetat med Filemaker är det ett ytterligare plus.Omfattningen på uppdraget är heltid, arbetstid 8-16.45, en timmes lunch.Goda referenser krävs.Vi har tyvärr inga möjligheter att ta förfrågningar via telefon.Skriftlig ansökan, helst via e-post, glöm ej att ange referensnummer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Patric Blomberg