Kvalificerad ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Backup Office AB arbetar med rekrytering samt uthyrning främst inom Ekonomi och Kontor. Just nu söker vi en ekonomiassistent för uppdrag hos kund belägen i Liljeholmen.Arbetet består av kund- och leverantörsreskontra, bokföring, avstämningar, reseräkningar osv.Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter krävs samt mycket god samarbetsförmåga, noggrannhet och en väl utvecklad social kompetens.Uppdraget beräknas pågå under augusti, eventuellt förlängning tom oktober.Erfarenhet från ekonomisystemt Hogia Art är meriterande, har du dessutom arbetat med Filemaker är det ett ytterligare plus.Omfattningen på uppdraget är heltid, arbetstid 8-16.45, en timmes lunch.Goda referenser krävs.Vi har tyvärr inga möjligheter att ta förfrågningar via telefon.Skriftlig ansökan, helst via e-post, glöm ej att ange referensnummer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Patric Blomberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Backup Office AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 juli 2006
  • Ansök senast: 10 augusti 2006

Besöksadress

Fållan 7
Slakthusplan-Globen

Postadress

Box 5013
Älvsjö, 12505

Liknande jobb


7 augusti 2006

8 februari 2006

10 januari 2006

20 juli 2006