OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Backup Office AB arbetar med rekrytering samt uthyrning främst inom Ekonomi och Kontor. Just nu söker vi en ekonomiassistent för uppdrag hos kund belägen i Jordbro.Vi söker dig som har arbetat med löpande löpande bokföring, avstämningar, kund- samt leverantörsreskontra mm. Ekonomisystemet är Hogia, har du erfarenhet från detta system är det mycket meriterande men det viktigaste är att du är en erfaren ekonomiassistent samt har en hög social kompetens, glatt humör och initiativförmåga.Omfattningen beräknas till ca.2-3 dagar i veckan, initialt inhyrning men om samarbetet faller väl ut finns möjlighet till tillsvidareanställning direkt hos kund.Goda referenser krävs.Vi har tyvärr inga möjligheter att ta förfrågningar via telefon.Skriftlig ansökan, helst via e-post, glöm ej att ange referensnummer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Patric Blomberg