OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. Vi söker just nu kvalificerade ekonomiassistenter för rekrytering och uthyrning. Dina arbetsuppgifter: -Löpande redovisning -Kund- och leverantörsreskontra -Avstämningar -Kontering av fakturor -Agentavräkningar Dina meriter: -Gymnasieekonom -Gärna en påbyggnadsutbildning -Grundläggande krav är kunskaper i bokföring och redovisning -Gärna erfarenhet av bokslutsarbete Dina egenskaper: -Noggrann och strukturerad -God social förmåga -Engelska i tal och skrift -Goda datakunskaper -Trivs i rollen som konsult Tycker du att tjänsten låter intressant och om du uppfyller kraven är du välkommen att maila in ditt CV samt informationsbrev till oss redan idag. Tjänsten kommer att tillsättas i början av mars. Vårt intervjuarbete av lämpliga kandidater kommer att påbörjas omgående.