Kvalificerad Ekonomiassistent till Dermarome

Arbetsbeskrivning

Om kunden
Med Decléor tog Dermarome sina första steg ut på salongsmarknaden 1989 och grundtanken sedan starten har varit väldigt enkel: Kunden i fokus genom kunskap, kvalitet och service. Som professionell aktör på hudvårdsmarknaden är vårt mål att erbjuda oslagbar service. Dermarome är lika mycket ett kunskapsföretag som hudvårdsleverantör. Nu söker vi en kvalificerad ekonomiassistent till kontoret i Stockholm.

Om jobbet
I denna roll kommer du att utgöra ett stöd inom redovisningen och avlasta ekonomichef samt redovisningsansvarig inom främst kund- och leverantörsreskontra. Du ska hantera påminnelser och räntehantering, leverantörsbetalningar, allmänna verifikat, avstämningar för svenska samt utländska bolag, delaktig i månadsbokslut och övriga sedvanliga uppgifter. Du kommer att arbeta mot den nordiska marknaden och ha fortlöpande kontakt med kunder.

Utvecklingsmöjligheter
Det är ett spännande företag som hela tiden vill ligga i framkant på marknaden. Du kommer att bli en del av en ekonomiavdelning och arbeta nära kompetenta kollegor. Med rätt inställning finns goda möjligheter att få utvecklas inom tjänsten. Det är en tjänst för dig som gillar att komma med nya idéer och som vill få vara med att påverka.

Krav
Vi söker dig som har en relevant utbildning, du är minst gymnasieekonom med 3 års arbetserfarenhet av löpande bokföring och redovisning. Du är trygg i dina kunskaper, sätter dig snabbt in i nya problemställningar och har du dessutom erfarenhet av Visma Business eller något motsvarande affärssystem är det meriterande. Vi förutsätter att du håller en hög servicenivå samt att du är prestigelös och flexibel. Ett krav är att du behärskar engelska och svenska i tal och skrift.

Personliga egenskaper
Vi ser att du är en trevlig och prestigelös person med hög social kompetens. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet. Tjänsten kräver även att du är noggrann, strukturerad och noggrann. Du trivs när du får ta eget ansvar och att komma med egna idéer och förslag är naturligt för dig.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Start är så snart som möjligt beroende på tillgänglighet. Arbetet är förlagt under kontorstider, kl. 8-17. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer kommer att ske löpande.

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 14 maj 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010