OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kvalificerad inköpare till vår uthyrningsverksamhet i Kista.Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi har lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Detta uppdrag är som inköpare på ett av världens ledande företag inom informationsbehandling.Företaget säljer lösningar baserade på tjänster, maskinvara och programvara.Arbetsuppgifter: Du kommer att ha en central roll i inköpsprocessen hos en av företagets nyckelkunder.Där kommer Du att ansvara för kundens alla inköpsaktiviteter framförallt inom marknadsföring, IT och Telecom samt konsulttjänster.I arbetsuppgifterna ingår bland annat förhandlingar med leverantörer, skriva avtal samt försäkra kundnöjdhet. Vem söker vi?Vi söker Dig som har erfarenhet av hela inköpsprocessen.Erfarenhet av tjänsteinköp är ett absolut krav.Du har erfarenhet av projektledning, förhandlingsvana samt akademisk examen eller motsvarande erfarenheter i botten.Du har mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift då detta är koncernens språk och används i det dagliga arbetet.Att ge kunden service är en självklarhet.Vad erbjuder vi dig?Med varierande uppdrag skaffar Du Dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är Du välkommen att skicka in Din ansökan snarast då uppdraget har start omgående.Rekryteringsarbetet sker löpande.Du ansöker tjänsten genom att registrera dig samt bifoga CV och personligt brev på vår hemsida, www.adecco.se.