Kvalificerad Kundtjänsthandläggare - Gävle

Arbetsbeskrivning

10 platser.Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande kundtjänst företag som erbjuder kvalitativ kundtjänsthantering och aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via inkommande telefonsamtal.Våra kunder finns över hela Sverige där vi är till nytta för bl a flertalet av Sveriges börsbolag och en mängd andra intressanta företag. Xzakt startade operativ verksamhet under oktober 2000, är vinstgivande och räknar med en omsättning på 80 MSEK under innevarande år.Vi använder en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda våra kunder de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot att omsätta ca 300 MSEK inom några år och dit kan vi bara komma med hjälp av kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå och Gävle och ett marknadskontor i Stockholm.Vi tar nu nästa steg i vår expansion genom att rekrytera ytterligare handläggare/säljare till vår produktion i Gävle. Handläggaren/säljarens profil: Du är serviceinriktad och har stor förståelse för att både kvalite och effektivitet skapar nöjda kunder.Du är engagerad, ansvarstagande och tycker om att kommunicera med andra.Vi förutsätter att Du har lätt för att samarbeta med andra och har en positiv inställning och tycker om att arbeta mot fastställda mål.Tal och skrift i Norska och Danska är extra meriterande.Arbetsuppgifter: Som handläggare/säljare kommer Du att få en gedigen utbildning inom både kundservice, sälj och support och inom flera kompetensområden.Idag arbetar vi i uppdrag med varierande inriktning inom: Turistnäring, IT, Finans, Media, Sälj och Växel.Du kommer att arbeta mot olika uppdragsgivare vilket kräver flexibilitet och skapar stor variation.Idag arbetar vi med telefon, e-post och Internet som redskap.Till Din hjälp används de senaste datoriserade verktyg för att hålla ordning på ärenden och processer. Grundkrav * Datorvana * Nyfikenhet och förmåga att tillgodogöra sig ny kunskap * Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift * Utåtriktad, gillar att kommunicera och är en "lagspelare" * Positiv inställning med känsla för service * Gott ordningssinne och disciplin * Flexibel och har lätt för att lära nya saker * Erfarenhet av kundservice är en fördel men inte ett krav Arbetstider och lön * Hel-/deltid, visstid * Fast lön enligt kollektivavtal + bonus och provision Antag utmaningen Detta är ett spännande tillfälle att få vara med i Xzakts fortsatta expansion. Din ansökan vill vi ha så snart som möjligt.se även: www.xzakt.com Arbetsgivare Xzakt Kundrelation i Gävle.

Sammanfattning

Liknande jobb


13 april 2010

Försäljare

15 april 2010

Projektsamordnare

13 april 2010

14 april 2010