Kvalitetsansvarig med apotekarexamen sökes!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som omgående är tillgänglig för en spännande och ansvarsfull tjänst inom läkemedelsbranschen. Har du en apotekarexamen eller motsvarande och trivs i rollen som beslutsfattare? Kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska och sätter kvalitet före kvantitet? Bra ? då tycker vi att du ska skicka in din ansökan asap!

Arbetsuppgifter
Du har ett delegerat ansvar för att ta beslut om det som tillverkats uppfyller ställda krav. Du arbetar enligt principerna för LEAN och bidrar i din roll med GMP-kunskap till förbättringsarbetet och i utredningar av avvikelser. Du godkänner kvalitetsstyrande dokument som ändringsärenden, instruktioner och valideringar och du arbetar med överföring av kunskap till bland annat operatörer och tekniker.

- Kvalitetsansvar för tillverkade produkter
- Arbetar enligt LEAN-principerna
- Bidrar med kunskap till förbättringsarbete
- Godkänner dokument som ändringsärenden, instruktioner & valideringar
- Delta i inspektioner, skriva rapporter & utredningar
- Överför kunskap till operatörer & tekniker


Kvalifikationer
Du har en apotekarexamen eller annan naturvetenskaplig utbildningsexamen på minst 160 poäng enligt gamla systemet (motsvarande 4 års heltidsstudier) vilket innebär 240 poäng enligt det nya poängsystemet. Du behöver inte uppfylla kraven för sakkunnig.

Vidare krävs att du har datorvana, samt mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska vilket behövs för att kunna delta i inspektioner, skriva rapporter och utredningar. Du har även tydliga ledaregenskaper samt en god kommunikativ förmåga. Du är en driven person som har förmåga att fatta beslut.

- Apotekarexamen eller motsvarande
- God datorvana
- Obehindrade kunskaper i svenska & engelska
- Goda ledaregenskaper
- Kommunikativ
- Beslutsfattare


Mer om tjänsten
Tjänsten beräknas tillsättas omgående och vara i 6 månader med möjlighet till förlängning. Bifoga ditt CV och ett personligt brev så hör vi av oss. Urval kommer att ske löpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!



ANDARA BEMANNING
Vi på Andara Bemanning erbjuder
Som konsult hos oss på Andara kommer du att knyta många nya kontakter, bredda din kompetens och spetsa till ditt CV ytterligare. Du får chansen att arbeta med spännande uppdrag på intressanta arbetsplatser. Vi brinner för att matcha din personlighet och kompetens med rätt kund och uppdrag - hos oss blir du företagets viktigaste person. Din konsultchef finns alltid där för dig som support och stöd för att du ska lyckas och utvecklas på dina uppdrag.

Andara erbjuder marknadsmässiga löner och självklart omfattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Om Andara Bemanning
Andara Bemanning erbjuder skarpa personer inom Administration, Ekonomi, HR/Lön och Sälj/Marknad. Vår företagsledning har en kompetens utöver det vanliga med lång erfarenhet av att utveckla, äga och leda bemanningsföretag. Vi har dessutom en brinnande passion och känsla för bemanning!

Vill du arbeta i ett företag som andas värme, som har gedigen branscherfarenhet och ett äkta engagemang? Vi söker personligheter med höga ambitioner och gedigna kunskaper inom våra specialistområden. Om målinriktad, engagerad och ödmjuk är ord som beskriver dig ? då har du hittat rätt!

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Lilian Norin
08-24 90 80 0708571151
Försäljningschef Svante Norin
08-24 90 80 0708571152
Konsultchef Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Konsultchef Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Lovisa Runnberg

Svante Norin
0708571152

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 17 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsviadukten 70 (World Trade Center)
Stockholm

Postadress

Box 70396
Stockholm, 10724

Liknande jobb


22 mars 2024

Qualified person / QP

Qualified person / QP

13 februari 2024