Kvalitetsmedveten administrativ assistent sökes till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi på Bemannia söker nu en administrativ assistent med personlig mognad till en välkänd myndighet i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå från den 4 september till den 31 december 2017. Det finns även chans till viss förlängning. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen kommer du tillsammans med en kollega att assistera en avdelningschef och övriga kollegor med olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att ta hand om fakturor, mail, mötes-, rese- och budgetadministration. Det administrativa stödet är en mycket central funktion för avdelningens effektivitet.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Minst tre års erfarenhet som administrativ assistent
- Goda kunskaper i MS Office
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska
- Eftergymnasial utbildning inom administration och ekonomi är meriterande
- Meriterande med erfarenhet av Agresso
- Det är en merit om du arbetat inom offentlig sektor/statlig myndighet med liknande uppgifter
- Önskvärt att du tidigare har satt samman information till diagram, tabeller och presentationer.

Dina personliga egenskaper:

Vi ser att du som söker är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter samt har personlig mognad, hög integritet och ett gott omdöme. Du är ofta stabil i stressiga situationer och har alltid ett kvalitetstänk där du är väl medveten om mål och standard.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 augusti 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024

1 maj 2024

Vi söker en administratör

Vi söker en administratör

8 maj 2024