OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3. Reklamation & Eftermarknad består av 8 medarbetare och hanterar ärenden som inte kan lösas direkt i första kundmötet. Vi ansvarar för att säkerställa att företagets eftermarknadsprocesser håller en hög kvalitetsnivå med kunden i fokus. Ledstjärnan i arbetet är att överträffa kundens förväntningar, oavsett om det handlar om svarstid, bemötande eller förslag på lösning för att tillfredställa kunden. Vi söker nu en Kvalitetssäkrare för Eftermarknad! Ambitionen är att vi alltid ska ha kunden i fokus och vara ledande i Sverige när det kommer till lösningar för Reklamation och Eftermarknad. Som Kvalitetssäkrare för eftermarknad är ditt huvuduppdrag att säkerställa att eftermarknadsavtalen implementeras på operativ nivå, samt säkra att rutiner och processer efterlevs och är tillförlitliga.[ Du ansvarar även för att: .[Stärka och utveckla relationen samt kravställa mot serviceleverantörer och tillverkare .[Säkerställa och driva utvecklingen för serviceärendehanteringssystem .[Förankra, utbilda och vidareutbilda organisationen kring eftermarknadsprocesser Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av analys och verksamhetsprocessutveckling. Har du tidigare erfarenhet från att driva eftermarknadsarbete och/eller gedigen förhandlingsvana ser vi det som extra meriterande. Självfallet har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi vet att du som söker är en förtroendeingivande och utåtriktad person som kännetecknas av driv, lösningsfokus och engagemang i allt det du tar dig an. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och du sätter kund och affären i fokus, samt förstår vikten av att i alla sammanhang vårda varumärket. Du är flexibel, prestigelös och ställer höga krav på dig själv inom ditt gebit. Självklart är du en lyhörd teamspelare med mycket god social kompetens vilken du uppvisar mot medarbetare, kund och leverantörer. Du trivs då du får arbeta i ett högt tempo och inom ett dynamiskt företag där du kan vara med och påverka utvecklingen. Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag!