KYC-admin sökes till storbank!

KYC-admin sökes till storbank!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice och god systemvana? Är du en snabblärd och målinriktad person? Om du vill ta dig an ett meriterande uppdrag och bli en del av ett härligt team, så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido söker nu en KYC-admin till vår kund, en storbank som är representerad i alla nordiska länder. Arbetet sker på plats på kundens kontor strax norr om centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som en del av bankens KYC-center är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ta emot inkommande samtal från både privat- och företagskunder för att ge dem information och rådgivning. Detta kräver en förmåga att arbeta i olika system samtidigt och att kunna multitaska effektivt. Du som söker bör vara motiverad av KPI:er för att uppnå och överträffa mål. Detta uppdrag ger en meriterande möjlighet att arbeta inom banksektorn och är en del av den viktiga och löpande processen med att uppdatera kundinformation.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen tror vi att du är snabblärd och självgående, vilket innebär att du har förmågan att snabbt ta till dig nya koncept och arbeta självständigt. Du bör vara fokuserad och effektiv för att hantera dina arbetsuppgifter med precision och inom angivna tidsramar. Vi ser även att du är analytisk och har en noggrann inställning. Slutligen hoppas vi att du som söker är ansvarstagande, för att säkerställa att ditt konfidentiella arbete utförs korrekt och att du vill arbeta som en del av ett team för att uppnå gemensamma mål.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Avklarad gymnasieutbildning
Erfarenhet av kundservice
God systemvana
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande:
Eftergymnasial utbildning

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-12-31. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se.De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34608 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2024
  • Ansök senast: 12 juni 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Koordinator/Administratör

Koordinator/Administratör

6 juni 2024

Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

6 juni 2024

Adminstratör

Adminstratör

5 juni 2024