OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LEASAB Consulting & Human Resource AB är ett konsult- och rekryteringsföretag som arbetar inom ett flertal yrkesgrupper i hela Sverige. Nu söker vi 1 st självgående lageradministratör/ordermottagare med initiativförmåga. Arbetsuppgifterna är att registrera inkommande ordrar i systemet, samt sköta om övrigt förekommande administrativa uppgifter. Vem är du Som vårt ansikte utåt ska du vara positiv och ha en stor känsla för service. Som person är du självständig, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. Du är även flexibel, arbetsvillig, kan hoppa in med kort varsel och är tillgänglig omgående. Meriterande - erfarenhet sedan tidigare av att arbeta på lager- och med lön/orderadministration. Krav Att du tidigare har arbetat med motsvarande uppgifter och har vana i olika förekommande dataprogram inom yrkesområdet. Punktlighet, ansvarstagande och förmåga att se helheten värdesätts likväl som din förmåga att smälta in och arbeta målmedvetet i ett team.