OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Convena International AB är marknadsledande leverantör av reservdelar. Vår affärsidé är att lagerhålla och distribuera reservdelar, tillbehör och förbrukningsmaterial inom dator- och telecomindustrin.
I vårt produktsortiment tillhandahåller vi reservdelar, tillbehör och förbrukningsmaterial för skrivare, PC, servrar/nätverk, datalagring, hemelektronik, vitvaror samt kringutrustning.
Convena har ett nära samarbete med branschens ledande tillverkare och är auktoriserad reservdelsdistributör för Canon, Hewlett-Packard/Compaq, Kyocera, Lexmark, Minolta-QMS, OKI, Samsung och Xerox.
Arbetsuppgifter
- Handelsmässigt och professionellt operativt arbeta med allt inom lageravdelning förekommande arbete såsom inleveranser, lagervård, inventering, in- och utplockning på lagret, packarbete, beställning och bevakning av dagliga transporter och direktutlämning av beställda varor.
- Lagerarbetet skall utföras för att nå verksamhetens mål och strategier samt leverantörernas uppsatta målsättningar och bonussystem.
- Medverka i utveckling av system, rutiner och investeringar inom lageravdelningen.
- Operativt arbeta med returer för garanti- och utbytesvaror.
- Medverka i rutiner och processer för kvalitets- och miljöcertifiering.
- Snabbt, korrekt och vänligt i lagerarbetet och i kundkontakter hjälpa kunden.
- Att i det dagliga arbetet aktivt, solidariskt och på ett självständigt sätt utföra det egna arbetet samt att hjälpa och stödja kollegorna.