OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår stadsdel har en särpräglad charm med kust och sandstränder, en "egen" gemytlig stadskärna, men ändå närheten till storstadens centrum. Stadsdelen har ca 37 000 invånare och är en expansiv och växande del av Malmö stad. Vårt mål är att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi ger våra medarbetare goda möjligheter till egen utveckling och ansvar. Som medarbetare hos oss erbjuds du ett rikt friskvårdsutbud. Vi har också en aktiv personalklubb med många aktiviteter. Malmö stads LarmCentral medverkar till ett tryggare Malmö. Detta gör vi genom att; . skapa ökad trygghet till behövande genom trygghetslarm . ge extra skydd mot skadegörelse och inbrott vid byggnader och anläggningar genom aktiv kamerabevakning . erbjuda snabb hjälp vid fara till utsatt personal genom personlarm. ARBETSUPPGIFTER LarmCentralen strävar ständigt efter att ha en hög kompetens och god förmåga att lösa sina uppgifter. Vi arbetar aktivt med att kvalitetssäkra processer för larmhantering och logistik. Dessutom arbetar vi med modern och säker teknik med kvalitetssäkrad drift dygnet runt (24/7/365). Vi vill dessutom ha en god förståelse för våra kunders verksamhet. Verksamheten är under stark utveckling och efterfrågan på trygghetstjänster ökar. Vår LarmCentralassistent kommer att vara föräldraledig under ca 12 månader. Under den tiden behöver vi en vikarie. Preliminärt från 15/6. Vi söker en person som ska hjälpa till att utveckla och förbättra kundkommunikationen på många sätt. Bland annat genom att genomföra våra marknadsföringsplaner och försäljningsaktiviteter, förbättra och förvalta Intranet (KomIn) och Internetkommunikationen. En del av arbetet är att hålla aktuell statistik (styrkortsdata), organisera LarmCentralens kalender, utveckla och dokumentera rutiner, fakturakontering, tidrapportering, protokoll och att leda mindre, ofta interna, projekt. I arbetet ingår också att stödja LarmCentralens verksamhet och ledning med särskilda uppdrag. Det är också viktigt att du kan genomföra presentationer inför grupper i olika sammanhang. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet och/eller utbildning till marknadsassistent. Vi vill att du har någon eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, försäljning och ekonomi. Du ska behärska Officepaketet. Meriterande är om du har erfarenhet av PRIMA, Raindance och SiteVision. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet särskilt vård och omsorg men det är inget krav. Du bör också ha erfarenhet av att arbeta i mindre projekt. Har du kommit i kontakt med kvalitetssäkring enligt ISO 9001 är det ett plus. För att kunna klara arbetet bör du vara stresstålig, noggrann, nyfiken och flexibel. Vi kan ge dig utmanande och intressanta arbetsuppgifter med stor variation. Du får samtidigt arbeta med helheten men också möjligheten att utveckla dig i din roll. Vår arbetsplats finns i ljusa och ändamålsenliga lokaler i Limhamn.