OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Svarar för larmmottagning och utlarmning av räddningsstyrkor, kommunens trygghetslarm, kommunal felanmälan, kommunal jour mm i en avancerad datormiljö.
Kvalifikationer: Tre- eller tvåårig gymnasieutbildning. Goda datorkunskaper i Officeprogrammen. Du skall ha ett humanistiskt och serviceinriktat synsätt, kunna fatta snabba beslut och vara stresstålig. Vidare bör du vara metodisk, noggrann och ha god analytisk förmåga. Andra egenskaper som vi värdesätter är engagemang, flexibilitet och god samarbetesförmåga.
Utbildning inom vårdsektorn och SMO-utbildning är meriterande.
Anställningsvillkor: Visstidsanställning 2009-06-01 - 2009-08-31. Schematjänstgöring dag, kväll, natt samt helg.
Övrigt: Introduktion sker under april till juni enligt individuellt anpassat schema. Under introduktionen kommer Du att genomgå en handledd utbildning. För mer information besök gärna vår hemsida;
www.kristianstad.se/sv/kristianstads-kommun/raddning-sakerhet/