Ledigt jobb som administratör/ ekonomiassistent på deltid

Ledigt jobb som administratör/ ekonomiassistent på deltid

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående, ansvarsfull och noggrann administratör som trivs när du får jobba med människor och ta eget ansvar? Vill du dessutom arbeta 50%? Då kan detta jobb som administratör/ ekonomiassistent via Jefferson Wells kanske vara något för dig!

Det här är ett konsultuppdrag på 50% som varar i 1 år och med ev. möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av oss på Jefferson Wells men arbeta hos vår uppdragsgivare i centrala Lund.



Vad går arbetet ut på?

Uppdraget kommer att utföras hos en av våra kunder med kontor i centrala Lund och du kommer att arbeta med blandade administrativa uppgifter så som renskrivning av avtal, diarieföring, kund- och leverantörsreskontra samt mötesadministration. Mer specifikt innebär det att du kommer att ta ansvar för vissa administrativa uppgifter men också ge administrativt stöd till chefer och andra medarbetare på kontoret.

Till exempel kommer du att

* hantera enklare ekonomiuppgifter
* diarieföra
* ta mötesanteckningar och renskriva protokoll och avtal
* publicera och redigera texter på intranät och extern webb.



Vem söker vi?

Till rollen som administratör /ekonomiassistent på 50% söker vi dig som är trevlig och empatisk och som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och av att arbeta i Office-paketet. Du är initiativrik, självgående och noggrann i din yrkesroll. Har du i tidigare arbeten haft myndighetskontakter är det meriterande.



Vi söker dig som

* har gymnasial utbildning
* har erfarenhet av att arbeta som administratör
* har erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra
* har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.



Sök tjänsten redan idag!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef, Åsa Nelson på telefonnummer: 040-660 63 67 eller via e-post: asa.nelson@jeffersonwells.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 17 maj 2021

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Ekonom med faktureringsansvar / Billing Coordinator

3 juni 2024

Ekonomihandläggare till stadens centrala ekonomifunktion

Ekonomihandläggare till stadens centrala ekonomifunktion

24 maj 2024

22 maj 2024