Ledigt jobb som Ekonomiassistent i Jönköping!

Ledigt jobb som Ekonomiassistent i Jönköping!

Arbetsbeskrivning

Är du en problemlösare som trivs med många bollar i luften? Är du social, driven och analytisk? Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
Som Ekonomiassistent kommer du i huvudsak att arbeta med kund- och leverantörsreskontran samt fakturering. Du ansvarar för inbetalningar, påminnelser, krav och har daglig kontakt med kunder över telefon och mail. I rollen ingår också ett redovisningsansvar i ett fastighetsbolag samt att delvis ansvara för avstämningar i boksluten.

Vem är du?
Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning inom Ekonomi och/eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom området. För att passa i rollen krävs goda datorkunskaper, ett ekonomiskt sinne och god kommunikativ förmåga i svenska och engelska. Som person är du strukturerad, prestigelös och stresstålig. Det är viktigt att du är självständig och kan tar egna beslut. Du är lösningsorienterad och besitter en god social kompetens.

Experis
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så att både du och din konsultchef är i samförstånd med vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Ansökan
Tjänsten är en visstidsanställning med start i juni fram till mitten av november.
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kontakta Sophie Jörnelius på Sophie.Jornelius@manpower.se
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 23 mars 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024