Ledigt jobb som Hospitality Coordinator i Malmö

Ledigt jobb som Hospitality Coordinator i Malmö

Arbetsbeskrivning

Hospitality Coordinator på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Malmö behöver nu utöka sitt team med ytterligare en kompetent kollega och letar efter dig som uppskattar att arbetet är väldigt mångsidigt, att ständigt ställas inför nya och spännande utmaningar. Du kommer att bli anställd av oss på Jefferson Wells, så välkommen med din ansökan till oss!

Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Jefferson Wells men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Uppdraget sträcker sig 6 månader initialt med möjlighet till förlängning eller övertag.



Vad innebär det att jobba som Hospitality Coordinator?

Rollen som Hospitality Coordinator är både utmanande och rolig. Du kommer att ingå i ett team på en handfull personer som vars huvuduppgift är att ge en utmärkt serviceupplevelse och supporterar interna kolleger, externa besökare och leverantörer. På ett övergripande plan kommer du att ansvara för events, externa-, och interna möten, resebokningar samt ansvara för mindre projekt.

Mer detaljerat kommer du att

* Planera, koordinera och genomföra events
* Planera, koordinera och genomföra möten
* Resebokningar
* Intern kommunikation
* Sköta administration kring kundens lägenheter
* Planera, leda och genomföra projekt kopplade till verksamheten
* Arbeta med att förbättra interna processer och arbetsrutiner inom Hospitality-teamet
* Vid behov backa upp i receptionen
* Hantera ad-hoc uppgifter



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta i en servicefunktion där du får möjlighet att ta stort eget ansvar i en internationell miljö. Det ställs krav på en förmåga att kunna prioritera och hantera flertalet parallella projekt och arbetsuppgifter samtidigt. Du är serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet administration, koordinering och projektledning.

Vi söker dig som

* erfarenhet inom Hospitality (dvs events, möte, resor, hotell, turism) samt koordinering av större möten och events
* erfarenhet av att projektledning alt. projektkoordinering
* har god administrativ förmåga
* arbeta med att dokumentera och förbättra interna processer och rutiner
* är bekväm med att arbeta i en internationell miljö
* har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
* har god datorvana



Vi ser det som meriterande om du

* har vana av att planera och utföra olika event
* har arbetat inom en internationell organisation tidigare
* har erfarenhet av att driva projekt.



Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carl-Johan Andersson på telefonnummer: 040 6606301 eller via e-post: Carl-Johan.Andersson@jeffersonwells.se

Vi ser fram emot att höra från dig!



Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Som konsult hos Jefferson Wells utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att arbeta på stora internationella koncerner och mindre bolag inom många olika branscher.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jefferson Wells
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2021
  • Ansök senast: 14 juli 2021

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024