Ledigt jobb som Logistik administratör i Helsingborg

Ledigt jobb som Logistik administratör i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Ledigt jobb som Logistik administratör i Helsingborg

Just nu får vi på Manpower in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger. Hos oss får du en trygg anställning och fina förmåner. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!

Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!



Vad går arbetet som konsult ut på?

Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Helsingborg där du kommer att arbeta med godshantering, administration och dokumentation. Mer specifikt innebär det att hantera och organisera transportbokningar. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

Till exempel kommer du att
* Ansvara för plockning av artiklar efter plocklista/följesedel.
* Packning av dagliga leveranser, registrering, framtagande av skeppningsdokument.
* Bokning av godshämtning hos speditör.
* Ansvarar för registrering av ankommet gods.
* Utföra erforderliga kontroller (kontrollräkning, stickprovskontroll av kvalitet enligt särskilda instruktioner)
* Uppmärkning med artikelnummer, serienummer-/ batchnummer.
* Lägga ankommet och kontrollerat gods på rätt lagerplats eller till rätt mottagare i huset.



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med godshantering, administration och dokumentation. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi att du har erfarenhet av logistik och administration.



Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.



Intresserad? Vänta inte!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Anna Toft, på e-post anna.toft@manpower.se.

Observera dock att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Vi ser framemot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023