Legal Administrator/Administratör till Brummer & Partners

Legal Administrator/Administratör till Brummer & Partners

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Är du en administrativt lagd person med sinne för ordning och kvalitet?
Till avdelningen Corporate Legal på Brummer & Partners söker vi nu en administratör för ett föräldravikariat med start i mitten av mars.Arbetsbeskrivning
Du kommer tillhöra avdelningen för Corporate Legal Administration och arbeta tätt ihop med en kollega där ni tillsammans stöttar organisationen med administration.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvar för elektronisk registrering av avtal och bolagsdokument i datasystem
- Fysisk arkivering och insortering av avtal och dokument i arkiv
- Besvara AML-förfrågningar. Inhämta information och sammanställa
- Söka fram och leverera avtal och dokument.
- Uppdatera fullmakter och diverse andra bolagsdokument.
- Ansöka om ärenderegistrering hos Bolagsverket
- Dokumenthantering och korrespondens, både internt och externt.
- Bistå vid formateringsfrågor i Word, Powerpoint och Excel.

Den vi söker
Vi söker dig som trivs och har vana att arbeta med administrativa uppgifter, gärna med erfarenhet av avtalshantering.
Du är lösningsorienterad och prestigelös som person och gillar att leverera service. Vidare ser vi att du är kvalitetsmedveten och ordningsam och noggrann som person.
I rollen är det viktigt att du har hög integritet och förmåga att hantera konfidentiell information.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
I den här rekryteringen är dina egenskaper och styrkor mer avgörande än din arbetslivserfarenhet. Den vi söker kan vara relativt junior med rätt personliga egenskaper eller mer senior med lång erfarenhet.

Du erbjuds
Hos Brummer & Partners får du arbeta tillsammans med kunniga och engagerade kollegor och erbjuds stor möjlighet till kompetensutveckling.
Du tillhör ett framgångsrikt och entreprenöriellt företag. Brummer & Partners har ett decentraliserat arbetssätt och kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. För att trivas bör du tycka om att arbeta i en dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi sitter i trevliga lokaler vid Norrmalmstorg.
Tjänsten är ett vikariat på ett år med start runt mitten av mars. I denna rekrytering samarbetar Brummer & Partners med Jurek Business Support. För frågor om rollen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Nina Grundström, nina.grundstrom@jurek.se. Observera att vi ej tar emot ansökan via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Brummer&Partners
Brummer & Partners är en ledande europeisk hedgefondförvaltare som samlar förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en företagsgrupp. Tillsammans förvaltar vi 105 miljarder kronor på uppdrag av privatpersoner, företag och institutionella investerare. Brummer & Partners har kontor i sju länder och huvudkontor i Stockholm. Gruppen har över 350 anställda
Läs mer om bolaget här:
https://www.brummer.se/sv/

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 18 mars 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Kontorist

14 juni 2010

Kontorist

25 november 2010

Kontorsarbete

15 november 2010