Lejonet & Partners söker erfaren administratör

Arbetsbeskrivning

Lejonet & Partners är en koncern med olika helägda varumärken. Tillsammans omsätter företaget ca 50 mkr per år och har ca 140 anställda medarbetare, och specialister, där ledarspecialistföretaget AffektorUtveckling AB och Hyr-Chef och organisationsspecialisten Veteranklubben AB hör till de mest välrenommerade aktörerna med AAA-rating. Lejonet & Partners arbetar med högt ställda kvalitetskrav på verksamheten och mot en stadig etisk kompass. Vi lämnar alltid garantier för utfört arbete.


Lejonet och Partners befinner sig i en expansiv fas och just nu söker vi en bemanningsansvarig för att stärka upp vårt växande team i Stockholm!

Vi på Lejonet och Partners arbetat hängivet och med hög professionalitet i de uppdrag vi tar oss an med huvudfokus på att skapa goda förutsättningar, arbetsdagar för våra kunder, konsulter och alla de personer som är berörda i verksamheterna. Hos oss har vi en varierande vardag och tillsammans arbetar vi prestigelöst i uppdragen för att gemensamt nå våra mål.

 

Arbetsbeskrivning:

Vi är inne i en expansiv fas och behöver därför ytterligare en medarbetare till vårt Stockholmskontor.
 
Du kommer att arbeta med tidrapportering, registervård samt sedvanliga administrativa uppgifter.

Du har tidigare arbetat med olika administrativa uppgifter och har lätt för att läsa in dig på olika löneavtal. Genom din erfarenhet kan du arbeta i tidrapporteringsprogram och förstår anställningsregister. Du har också förståelse för hur lön och tidrapporter kopplas ihop med faktureringen. Vi arbetar med VISMA tid samt Ebemanning. Det är även meriterande om du har vana från program så som, Office, Outlook, Excel.

Dina personliga egenskaper är också viktiga för oss. Vår bild om Administratörer är att de är effektiva, noggranna och strukturerade. Vi hoppas att det stämmer in på dig! Samtidigt så uppskattar vi om du är glad och pigg och bidrar till vårt goda arbetsklimat. Självklart är du en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt. Av och till är arbetstrycket mycket hårt och därför krävs det att du är stresstålig, flexibel och är van att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.

 

Din personlighet:

Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt, en salutogen syn vilket innebär att du utvecklar det som fungerar framåt. Du är trygg i dig själv, och räds inte att arbeta självständigt, förtroendegivande och ansvarfullt i uppdragen. Strukturerad, ordning och reda är viktiga egenskaper hos dig som söker.

Formell kompetens: 

2 års erfarenhet från bemannings/konsultbranschen

Minst fem års arbetslivserfarenhet

Relevant eftergymnasialutbildning inom personal, administration eller motsvarande  

Erfarenhet av arbete i rapportering/bemanningssystem/redovisningssystem

Erfarenhet av försäljning är meriterande


Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månader provanställning, kollektivavtal Unionen. 

Tillträdesdag: Omgående 
 
Lön: Enligt överenskommelse 

Urvalet sker löpande och vi förbehåller oss rätten att avsluta annonseringen när vi hittat lämplig kandidat. 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Ölander
040-6315131
Ann Myhrman
0706054066
Camilla Ölander
040-631 51 31
Bemanningsansvarig Carolina Hansson
070-8513509
Konsultkoordinator Louise Magnusson
0708-799431
Rekryteringsansvarig Jessica Tollstoy
0763-47 95 00
KAM Ann Wermelin
0763295120
Verksamhetschef Ann Winsborn
0763-089951
Bemanningsansvarig Carolina Hansson
carolina.hansson@lejonetpartners.se
Försäljningschef Christer Lidheimer
070-852 90 97

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lejonet & Partners Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 17 juni 2015

Besöksadress

Berga Allé 1, 25452 Helsingborg
None

Postadress

Berga Allé 1,
Helsingborg, 11343

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024