OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom industri, teknik och logistik. Lernia Bemanning hyr årligen ut cirka 5000 personer och omsätter cirka 800 Mkr. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB, ett av Sveriges största företag inom kompetensförsörjning med tjänster inom bemanning, utbildning, rehabilitering och omställning. Lernia omsätter cirka 1,8 Mdr och är kvalitets och miljöcertifierat. I samarbete med Lernia Bemanning söker Lernia AB supporttekniker till IT-Helpdesk, Malmö Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att ta emot och analysera inkommande ärenden och med kort ledtid åtgärda problemet eller ta beslut om att förmedla ärendet vidare enligt uppsatta rutiner. Du kommer att arbeta med ärenden av varierande karaktär som speglar hela Lernias verksamhet. Du arbetar enligt fastställda rutiner med att dokumentera alla åtgärder, samtidigt får du också ett uppdrag att utveckla rutiner och supportmaterial efterhand som verksamheten och supportbehovet förändras. Du kommer också att få ett ansvar för administrativa rutiner kopplade till hantering av utrustning och licenser. Formell kompetens Du har väldokumenterad kunskap om IT-området och erfarenhet från användarsupport eller motsvarande. Din bakgrund Du måste vara serviceorienterad, ha lätt för att "ta folk", kunna arbeta strukturerat och gilla att lösa problem. Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och klarar av att hålla ett högt tempo. Det är också mycket viktigt att du är noggrann och vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete. Tillträdesdag Snarast enligt överenskommelse