Leveransadministratör

Leveransadministratör

Arbetsbeskrivning

I rollen som leveransadministratör kommer du ingå i ett team, där alla jobbar för att uppnå gemensamma mål och leverera bästa service till interna och externa kunder. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att jobba brett med administration kring bilaffären. Som leveransadministratör kommer du ha daglig kontakt med generalagenter, medansvariga och kunder.

Huvudarbetsuppgifter:
Administration och förberedelser kring leverans
Registrering och beställning av bilar
Kontering av fakturor
Administrera provkörningsbilar, prisskyltar och hallmaterial
Registervård
Kontroll och uppföljning av avtal
Hantering av orderbekräftelse och leveransbrev
Övrigt förekommande administration på avdelningen

Är det dig vi söker?
För att trivas i rollen så tror vi att du ska ha ett par års erfarenhet som administratör, kunna uttrycka dig väl i svenska språket, både i tal och skrift, samt sätter dig snabbt in i administrativa flöden och system. Som person förknippar du dig själv med ordning, struktur och noggrannhet. Du har ett stort intresse för service och sätter alltid kunden i fokus. Har du dessutom kunskap i Tacdis, Distrinet och Vista ser vi detta som meriterande, men absolut inget krav.
Tjänsten är tillsvidare, heltid med placering i Helsingborg. Arbetstid vardagar mån-fre och kan variera mellan 08-17 och 09-18.

Ansökan
Då vi arbetar med löpande urval till tjänsten ber vi din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Dennis Mårtensson

Ted Ekberg

Christian Törnqvist

Oscar Gustafsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bildeve AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Besöksadress

Bergavägen
None

Postadress

Bergavägen
1283, 25466

Liknande jobb


16 maj 2024